måndag 30 augusti 2010

fight fight

blogg-bråket i ryssland ha börjat för länge sen i 5 månadern har varit riktigt tight för kändisbloggerskorna när det visste om mitt tidigare namn som stephanie venus som skrivit en bok med sin storesyster och har blivit stort succe för boken flickan med gitarren och föreläsa den i skolor omkring ryssland det andra kändisbloggerskorna har blivit avundsjuka på hennes karriär och kändislivet som hon bär helt själv genom fem månaderna som har gott och hennes skådisspelri har också spekulerat mycket om det i sin egna tv-show the boxs kan även titta på när man ska resa till ryssland för er mina bloggläsare..
det var allt från roxie vadsson idag att berätta.

2 kommentarer:

  1. såg att du kommenterat mitt inlägg om kissies bröst. Ville bara säga det att ingen ber dig läsa min blogg eller kritisera det jag skriver om, det var inte ens jag som printade bilden och ska du gnälla på mig ska du även gnälla på amir, falsksanning och alla andra toppbloggare! Bilden finns över hela jävla internet lilla du, och som du skrev "man lägger inte ut naken bild på någon bloggerska förstår du det jävla noga.." för det första, hur många nakenbilder finns det inte i världen? du kan för fan köpa porr på en vanlig jävla ica affär, t.ex. slitz osv. Du kanske ska skriva till dom också och be dom förstå det jävligt noga? Ingen har bett dig lägga näsan i blöt och en till grej btw, det är min blogg jag skriver om vad jag vill! Om kissie nu inte var med på nakenbilden, då skulle hon väll försöka dölja sig? Knip käften istället och sluta bry dig i andra, som sagt JAG SKRIVER OM VAD JAG VILL OCH HÄNGER UT VEM JAG VILL.

    SvaraRadera
  2. du har inte rätt kritisera min blogg kissie hänger ut jackie ferm och tyra exempelvis paow en av det största bloggarna blondinbella med tänk om kissie kritisera dig med det är fan inte roligt längre vet du hur det känns eller jävligt blodigt allvar kan jag säger dej okej jag hänger inte ut nakna bilder på någon människa jag inte känner och jag känner kissie som tidigare hon vet och hon känner på sig det så allvarlig är det du ska känna hur det känns okej Johanna.

    SvaraRadera